.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل اولین مجمع خبرنگاران دانشجوئي مازندران

نخستين مجمع خبرنگاران دانشجوئي مازندران امروز در دانشگاه آزاد قائمشهر تشكيل شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائمشهر در مراسم نخستين همايش مجمع خبرنگاران دانشجوئي استان مازندران كه امروز در دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائمشهر برگزار شد؛ اظهار داشت: زماني كه يك رسانه مبناي نظري نداشته باشد، تاكتيك‌هاي آن رسانه دچار مشكل مي‌شود.
ابراهيم حلاجيان گفت: دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي مازندران به منظور ارتباط ميان دانشگاه‌هاي استان اقدام به تشكيل نخستين مجمع خبرنگاران دانشجوئي در استان كرد.
وي افزود: خبرنگاران به اشخاص حقوقي توجه مي‌كنند نه به افراد حقيقي در حالي كه خبرنگاران دانشجو بايد به افراد حقيقي توجه كنند.
به اعتقاد حلاجيان آفت خبرنگاري اين است كه در گرگ و ميش به شكار مي پردازند.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائمشهر در ادامه سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس هشتم گفت: مجلس عصاره ملت است.
وي با اشاره به تحولات سياسي و هسته اي اخير كشور تصريح كرد: انتخابات مجلس هشتم با توجه به عرصه هاي بين المللي براي ما انتخاب كنندگان يك چالش است.
حلاجيان خاطرنشان كرد: دانشجويان با شناخت و دانش ديگران را به انتخاب درست تشويق كنند.
وي با تاكيد بر نفوذ گذاري خبرنگاران در سطح جامعه يادآور شد: توليدات با حسن نظر و آموزه هاي خبرنگاران فرصتي است كه مي توانيد تا اسفند ماه آن را به اثبات رسانيد.
به گفته حلاجيان ورود مناسب و عاقلانه خبرنگاران دانشجو به عرصه انتخابات و تلاش براي حضور حداكثري افراد يك فرصت براي دانشجويان و دانشگاه است.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائمشهر تصريح كرد: دانشگاه پيام نور اگر با عقل نه با احساس اداره شود موفق تر خواهد بود.
دبير مجمع خبرنگاران دانشجويي استان مازندران اظهار داشت: تشكيل اين مجمع در راستاي تحقق فرموده مقام معظم رهبري در خصوص سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي است.
علي قومي خاطرنشان كرد: ايجاد ارتباط علمي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي در بين دانشگاه‌ها از جمله اهداف تشكيل مجمع خبرنگاران دانشجويي است.
به اعتقاد وي در چنين مجمعي ظرفيت هاي علمي موجود در دانشگاه كشف شده و از خلاقيتهاي ويژه دانشجويان و اساتيد استفاده مي‌شود.
قومي گسترش رسانه هاي دانشگاهي، نياز سنجي نشريات دانشجويي و بسترسازي مناسب براي حمايتهاي دانشجويي را از جمله ديگر اهداف تشكيل مجمع خبرنگاران دانشجويي دانست.
وي يادآور شد: مجمع خبرنگاران دانشجويي با تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي به مطالعه و آسيب شناسي نشريات استان مي پردازد.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه هاي منطقه سه گفت: دانشجو در فرهنگ ديني از مقام،منزلت و جايگاه رفيعي برخوردار است.
علي ابراهيميان افزود: هدف از تشكيل مجمع خبرنگاران دانشجو يي استان مازندران، تفاهم و ارتباط دانشجويان استان در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي است.
ابراهيميان با اشاره به اينكه واحد دانشجويي منطقه سه بيش از 15 هزار دانشجو دارد؛ افزود: با تشكيل مجمع خبرنگاران دانشجو نشريه مشتركي منتشر خواهد شد.
وي بر نشستهاي مشترك و صميمي دانشجويان دانشگاههاي دولتي و آزاد تاكيد كرد.
شوراي مركزي مجمع خبرنگاران دانشجو استان مازندران عبارت از حسين طالب نژاد رئيس، علي قومي دبير، مهدي رحمانپور سخنگو، مهدي خدادادي مدير سايت و مطهره وفاييان منشي و خزانه دار مجمع خبرنگاران دانشجويي استان است.
گفتني است، به دليل اينكه موسس اوليه اين مجمع دانشگاه آزاد است در حال حاضر تمامي اعضاي مجمع از دانشگاه آزاد اسلامي هستند.
در پايان اين همايش اعضاي شوراي مركزي مجمع خبرنگاران دانشجويي استان به سوالات مسئولان نشريات دانشجويي استان پاسخ دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 19 آذر 1386
با آرزوی توفیق برای همه دانشجویان عزیز و آینده ساز میهن اسلامی آرزویی به وسعت آبی دریای مازندران که بارها تا کیلومترها تنها درآن شنا کرده و به بلندای قله دماوند مازندران که بر بام آن صعود نمودم و به سبزی جنگلهای مازندران که با آن نفس می کشم ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.217 seconds.